Renomowany gabinet dentystyczny to więcej niż narzędzia stomatologiczne – mamy kilka wskazówek!

0
83
Renomowany gabinet dentystyczny to więcej niż narzędzia stomatologiczne

Wszystko w projekcie Twojego gabinetu dentystycznego, od siedzeń w recepcji, przez narzędzia stomatologiczne, aż po czystość pomieszczenia do sterylizacji, wysyła wiadomość. Poprzez projekt swojej kliniki dentystycznej możesz pokazać swoim pacjentom, że dbasz o ich zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie, poprawiając w ten sposób ogólne wrażenia pacjentów w swojej praktyce.

W tym artykule omówimy i zajmiemy się kluczowymi spostrzeżeniami, które są powiązane z doświadczeniem pacjenta korzystającego z Twojego gabinetu dentystycznego. Dzięki temu będziesz wiedział dokładnie, co kupić odwiedzając sklep dentystyczny. Sprawdź również stronę: https://e-store.koldental.com.pl/. Zaczynamy!

Czym jest doświadczenie pacjenta?

Chociaż „doświadczenie pacjenta” i „zadowolenie pacjenta” są często ze sobą powiązane, te dwa pojęcia są bardzo różne. Zadowolenie pacjenta mierzy się na podstawie tego, w jakim stopniu spotkanie z opieką zdrowotną spełniło oczekiwania pacjenta.

Z drugiej strony doświadczenie pacjenta to suma interakcji pacjenta z jakimkolwiek systemem opieki zdrowotnej jako całością, ukształtowana przez kulturę, proces i projekt placówki. Obejmuje każdy etap procesu, przez który przechodzi pacjent w Twojej praktyce, od umówienia wizyty do instrukcji opieki domowej po leczeniu.

Jakość opieki a wszystko co zakupisz odwiedzając sklep dentystyczny

Zanim odwiedzisz sklep instrumenty stomatologiczne – zainspiruj się strategią branży hotelarskiej – dodaj proste udogodnienia i charakterystyczne zapachy.

Owszem, hurtownia stomatologiczna ma to co potrzebujesz do swojej praktyki z medycznego punktu widzenia. Jednak musisz też zadbać o różne elementy wystroju, takie jak udogodnienia i charakterystyczne zapachy, bo mogą zdziałać cuda, jeśli chodzi o postrzeganie jakości opieki przez pacjentów. Przykładami prostych udogodnień, które można dodać do projektu gabinetu dentystycznego, może być zapewnienie pacjentom miejsca do ładowania telefonów w poczekalni lub dodanie szerszych siedzeń dla rodziców, którzy przyprowadzają swoje dzieci.

Według ekspertów istnieje też istotny związek między elementami takimi jak aromatyczne zapachy i pozytywne zapamiętywanie. Charakterystyczne zapachy są cenne, ponieważ pomagają Twoim pacjentom kojarzyć Twoją praktykę z kojącymi i przyjemnymi sytuacjami. Zadbaj więc, by w gabinecie zawsze ładnie pachniało, było świeżo i przyjemnie. Również posiadanie charakterystycznego koloru we wnętrzu kliniki dentystycznej może pomóc utrwalić Twoją markę w umysłach pacjentów, tworząc subtelne, ale skuteczne „markowe punkty styku” w całej placówce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here